Публічна оферта

Про надання послуг
У редакції від 02.06.2023 року

Цей документ є публічною пропозицією, адресованою будь-якій фізичній особі (далі — Замовник) укласти Публічний договір про надання послуг на умовах визначених цим документом.

1. Визначення понять та їх тлумачення

1.1. Терміни та поняття, що використовуються у цьому Договорі, використовуються у значеннях наведених нижче:

Публічна угода — угода між Виконавцем та Замовником про надання послуг останньому на умовах, викладених у публічній оферті та однакових для всіх Замовників, з моменту акцепту публічної оферти Замовником (далі — Договір).

Публічна оферта — пропозиція Виконавця, адресована будь-якій фізичній особі, укласти з нею договір про надання послуг на умовах, що містяться в цьому документі та відповідно до положень статті 641 Цивільного кодексу України.

Акцепт — надання Замовником повної та безумовної відповіді Виконавцю на пропозицію укласти договір про надання послуг з Виконавцем шляхом заповнення та надсилання Виконавцю відповідної форми для реєстрації, розміщеної на Сайті або шляхом здійснення оплати на користь Виконавця.

Замовник — будь-яка фізична особа, яка акцептувала публічну оферту.

Виконавець – фізична особа-підприємець, зазначена у цьому Договорі, яка зобов’язується надати Замовнику послуги, передбачені цим Договором.

Сайт — сукупність даних (текстів, графічних та дизайнерських елементів, фото, відео та інших результатів інтелектуальної діяльності, комп’ютерних програм), які пов’язані між собою, що містяться в інформаційній системі, та забезпечують доступність даної інформації для кінцевих споживачів та розміщуються за адресою: https://boonband.com.ua/

Тариф — вартість певного обсягу послуг, які надає Виконавець Замовнику, протягом певного терміну.

Платформа — це сукупність програмних засобів, що використовуються для надання Виконавцем послуг, передбачених цим Договором.

1.2. Заголовки в цьому Договорі наводяться лише для зручності та не впливають на тлумачення пунктів Договору.

1.3. У разі, якщо у цьому Договорі використовуються терміни та поняття не визначені цим розділом Договору, то тлумачення такого терміну чи поняття відбувається відповідно до тексту цього Договору. У разі відсутності однозначного тлумачення терміна чи поняття необхідно тлумачити це поняття виходячи з норм чинного законодавства України.

2. Акцептування речення

2.1. Договір вважається укладеним без подальшого підписання з моменту отримання Виконавцем Акцепту. Здійснюючи Акцепт, Замовник також підтверджує, що повністю розуміє та погоджується з умовами цього Договору.

3. Предмет Договору

3.1. Виконавець надає Замовнику послугу, яка полягає у наданні доступу до інформації та сервісів, розміщених на Сайті та (або) Платформі, у порядку, передбаченому цим Договором, а Замовник приймає та оплачує її.

3.2. Перелік та детальний опис послуг розміщується на Сайті.

3.3. Обсяг послуг у межах різних тарифів може бути різним.

3.4. Виконавець має право обмежити кількість місць у межах певних тарифів.

4. Вартість послуг та порядок розрахунків

4.1. Актуальні ціни (тарифи) на послуги Виконавця розміщуються на Сайті.

4.2. Розрахунки між сторонами здійснюються у безготівковій формі шляхом здійснення оплати за допомогою платіжних інструментів, доступних на Сайті.

4.3. Оплата послуг Виконавця може здійснюватися:

4.3.1. шляхом сплати вартості обраного тарифу за умов повної передоплати;

4.3.2. шляхом розстрочення платежу на умовах та у порядку, передбачених банками-партнерами Виконавця з якими можна ознайомитись за посиланням на Сайті;

4.3.3. шляхом сплати завдатку у розмірі, вказаному на Сайті. У такому разі Замовник зобов’язується сплатити повну вартість послуг Виконавця не пізніше ніж до початку надання Виконавцем послуг.

4.4. Виконавець має право не надавати послугу Замовнику у випадку, якщо Замовник не здійснив оплату вартості послуг згідно з обраним тарифом у порядку та строки, визначені цим Договором.

4.5. Виконавець має право тимчасово призупинити надання послуг Замовнику у разі, якщо Замовник прострочить оплату вартості послуг Виконавця відповідно до обраного тарифу та способу оплати до моменту погашення заборгованості Замовником.

5. Порядок надання послуг

5.1. Надання Виконавцем послуги включає надання доступу до матеріалів та сервісів Виконавця, розміщених на Платформі, зокрема записів уроків, майстер-класів, а також доступ до чату в мобільному додатку Telegram тощо, на умовах, зазначених на Сайті.

5.2. Погоджуючись із цим Договором, Замовник тим самим дає згоду Виконавцю на створення для Замовника облікового запису на Платформі, за допомогою якої здійснюватиметься надання послуг, передбачених цим Договором.

5.3. Виконавець надає доступ Замовнику до матеріалів та сервісів, розміщених на Платформі, не пізніше ніж о 14 годині 00 хвилин дня з якого починається надання Виконавцем послуг. З моменту надання Виконавцем доступу Замовнику до матеріалів та сервісів, розміщених на Платформі, послуга вважається наданою у повному обсязі.

5.4. Якщо Замовник не отримав доступу до матеріалів та сервісів, розміщених на Платформі, він зобов’язаний негайно повідомити Виконавця про це, надіславши листа на адресу електронної пошти: [email protected]

5.5. Доступ до матеріалів та сервісів, розміщених на Платформі, припиняється після закінчення терміну, вказаного на Сайті. Такий термін доступу до матеріалів та сервісів, розміщених на Платформі, може відрізнятись у межах різних тарифів.

5.6. У випадку, якщо Замовник жодного разу протягом оплаченого періоду не скористається послугами Виконавця або певною послугою Виконавця в межах обраного тарифу, зокрема, не переглянув запис уроку, не приєднався до чату в мобільному додатку Telegram, сплачені Замовником кошти не повертаються, у тому числі частково а доступ не продовжується на інший термін.

5.7. У разі, якщо послуга надається Виконавцем у конкретний час, вказаний на Сайті та (або) Платформі або про який Замовник повідомлений Виконавцем іншим способом, а Замовник не скористався цією послугою у зазначений час, він не має права вимагати повторного надання послуги та (або) повернення коштів.

5.8. Зміна тарифу після початку надання Виконавцем послуг не допускається.

6. Права та обов’язки Сторін

6.1. Замовник має право:

6.1.1. Отримувати послуги, передбачені цим Договором.

6.1.2. Вимагати надання якісних послуг.

6.1.3. У разі, якщо програмою курсу передбачено видачу сертифікатів, за результатами проходження курсу отримати сертифікат.

6.2. Замовник зобов’язаний:

6.2.1. Своєчасно та в повному обсязі сплатити послуги Виконавця.

6.2.2. Належно виконувати всі умови цього Договору.

6.2.3. Використовувати технічні можливості Сайту та (або) Платформи виключно у законних цілях.

6.2.4. Не робити будь-які дії (зокрема, з використанням стороннього програмного забезпечення), спрямовані на порушення нормальної роботи Сайту та (або) Платформи.

6.2.5. Не використовувати автоматизовані скрипти (програми) для збору інформації на Сайті та (або) платформі, та (або) для взаємодії з Сайтом, та (або) Платформою.

6.2.6. Використовувати всі матеріали та сервіси, що надаються Замовнику, виключно в особистих цілях та не передавати доступ третім особам.

6.2.7. На Сайті та (або) Платформі, та (або) чаті в мобільному додатку Telegram забороняється:

6.2.7.1. розміщувати інформацію, яка може призвести до розпалювання релігійної, міжнаціональної, расової ворожнечі;

6.2.7.2. завдавати шкоди честі та гідності інших осіб.

6.2.7.3. використовувати нецензурні вирази.

6.2.7.4. розміщувати інформаційний спам.

6.2.7.5. розміщувати матеріали та (або) інформацію, що порушує права інтелектуальної власності інших осіб.

6.2.7.6. розміщувати інформацію рекламного характеру.

6.2.8. Ознайомитись із змінами та доповненнями до цих Правил.

6.3. Виконавець має право:

6.3.1. Перенести надання послуг, попередивши про це Замовника не пізніше ніж за два дні.

6.3.2. Без попереднього погодження із Замовником залучити третіх осіб для надання послуг, передбачених цим Договором.

6.3.3. В односторонньому порядку вносити зміни та доповнення до цього Договору.

6.3.4. Вносити зміни до інформації, розміщеної на Сайті та (або) Платформі без попереднього попередження Замовника.

6.3.5. Проводити профілактичні роботи для підтвердження працездатності та подальшого вдосконалення функціоналу Сайту.

6.3.6. Тимчасово призупинити доступ Замовників до Сайту у разі виникнення технічних проблем у роботі сайту з метою відновлення його працездатності.

6.3.7. В односторонньому порядку розірвати цей Договір, якщо Замовник порушує умови цього Договору.

6.4. Виконавець зобов’язаний:

6.4.1. Надавати послугу вчасно та в повному обсязі.

6.4.2. Не розголошувати третім особам персональні дані Замовника, які стали відомими Виконавцю у процесі надання послуг.

6.4.3. Видати Замовнику сертифікат за умови проходження Замовником повного курсу відповідно до тарифу (у разі, якщо програмою курсу передбачено видачу сертифікатів).

7. Інтелектуальна власність

7.1. Вся інформація, фото, графічні зображення, тексти, відео та інші результати інтелектуальної діяльності (об’єкти права інтелектуальної власності), які розміщені на Сайті та (або), що стали доступними Замовнику в процесі надання Виконавцем послуг за цим Договором, захищаються правом інтелектуальної власності.

7.2. Жодні права інтелектуальної власності на об’єкти інтелектуальної власності, розміщені на Сайті та (або) які стали доступними Замовнику в процесі надання Виконавцем послуг за цим Договором, не переходять до Замовника внаслідок використання сайту або укладання цього Договору.

8. Порядок повернення коштів

8.1. Замовник має право до початку надання послуг відмовитися від отримання послуги без пояснення причини. У такому разі кошти, сплачені Замовником, повертаються у повному обсязі, крім випадків, передбачених пунктом 8.6 цього Договору.

8.2. Замовник має право протягом 7 (семи) календарних днів з моменту початку надання послуги (початку проведення курсу) відмовитись від послуг Виконавця, якщо такі послуги не виправдали очікування. У такому разі кошти, сплачені Замовником, повертаються пропорційно до вартості не наданих послуг.

8.3. Якщо Замовник відмовляється від послуги Виконавця, після завершення її надання, кошти, сплачені Замовником, не повертаються.

8.4. Для реалізації свого права на повернення коштів у випадках, передбачених цим Договором, Замовник надсилає відповідний лист до Виконавця на адресу електронної пошти: [email protected].

8.5. У випадках, передбачених пунктами 8.1-8.2 цього Договору кошти, сплачені за послугу, повертаються протягом 30 календарних днів з моменту повідомлення.

8.6. У разі, якщо Замовник сплатив Виконавцю завдаток та відмовляється від отримання послуг, що надаються Виконавцем відповідно до цього Договору, або відмовляється від сплати послуг Виконавця у повному розмірі, завдаток поверненню не підлягає.

9. Відповідальність

9.1. За невиконання або неналежне виконання умов цього Договору Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.

9.2. Виконавець не несе відповідальності за невідповідність наданої послуги очікуванням Замовника.

9.3. Замовник бере на себе відповідальність за використання або не використання інформації, отриманої в процесі надання послуг.

9.4. Виконавець не несе відповідальності за досягнення результатів, пов’язаних із практичним застосуванням інформації, отриманої в процесі надання Виконавцем послуги, передбаченої цим Договором.

9.5. Виконавець має право припинити надавати послуги, передбачені цим Договором Замовнику, у разі порушення Замовником прав інтелектуальної власності Виконавця без компенсації сплаченої Замовником суми коштів. Це не позбавляє Виконавця права на відшкодування шкоди, заподіяної порушенням його прав інтелектуальної власності.

9.6. Замовника попереджено, що у разі порушення ним прав інтелектуальної власності Виконавця, Замовник несе відповідальність, передбачену чинним законодавством України, а саме адміністративну, кримінальну та цивільно-правову відповідальність.

9.7. У разі, якщо Замовник не здійснив оплату послуг Виконавця у порядку та строки, передбачені пунктом 4.3.3 цього Договору, завдаток, сплачений Замовником поверненню, не підлягає.

10. Форс-мажорні обставини

10.1. Сторони не несуть відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі, якщо таке невиконання або неповне виконання стало наслідком дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).

10.2. Під обставинами непереборної сили (форс-мажорними обставинами) у цьому Договорі розуміються надзвичайні та невідворотні обставини, які унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами цього Договору, перелік яких міститься в частині 2 статті 14-1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні », а також обставини технічного характеру, що призводять до технічних збоїв та порушують нормальну роботу Сайту та (або) Платформи.

10.3. Сторона, яка потрапила під дію форс-мажорних обставин, повинна повідомити іншу Сторону про їх настання не пізніше 2 (двох) робочих днів з моменту виникнення таких обставин.

10.4. Після закінчення дії форс-мажорних обставин, Сторона, яка потрапила під їхню дію, повинна повідомити іншу Сторону про їхнє припинення протягом 2 (двох) робочих днів, а також повідомити протягом якого часу ця Сторона має намір виконати свої зобов’язання.

10.5. Належним та достатнім підтвердженням дії форс-мажору по одній із Сторін є сертифікат про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), виданий Торгово-промисловою палатою України.

11. Порядок вирішення спорів та право, яке застосовується

11.1. Усі непорозуміння та суперечки, які можуть виникнути між Сторонами під час укладання, тлумачення або виконання цього Договору, вирішуються Сторонами шляхом переговорів.

11.2. Замовник має право направити Виконавцю претензію на електронну пошту: [email protected]. Термін розгляду претензії становить 30 днів.

11.3. У разі, якщо Сторонам не вдалося вирішити будь-які непорозуміння та суперечки шляхом переговорів, вони підлягають вирішенню у суді у порядку, встановленому чинним законодавством України із застосуванням матеріальних та процесуальних норм законодавства України.

11.4. До цього Договору, у тому числі для його тлумачення, застосовується чинне законодавство України без приведення в дію норм колізійного права.

12. Інші положення

12.1. Якщо будь-яке з положень цього Договору буде визнано будь-яким компетентним державним органом України недійсним, це не вплине на дійсність або можливість виконання будь-яких інших умов цього Договору, які залишаються повністю дійсними, якщо інше не передбачено законодавством України.

12.2. Виконавець має право в односторонньому порядку вносити зміни до цього Договіру без повідомлення Замовника.

12.3. Зміни до Договіру набирають чинності з моменту їх розміщення на Сайті.

12.4. Якщо Замовник здійснює оплату послуг Виконавця, або вчиняє інші дії, після внесення змін до цього Договіру, то Замовник погоджується з такими змінами та дає згоду на виконання умов Договору в новій редакції.

12.5. Акцептуючи цей Договір, Замовник також погоджується з Політикою конфіденційності.

12.6. Замовник дає згоду направлення йому інформаційних матеріалів, зокрема маркетингового характеру, містять інформацію про діяльність Виконавця.

Реквізити Виконавця

Фізична особа підприємець

Павлов Ілля Павлович

ІПН 3201919011

69057, м. Запоріжжя, вул. Кам’яногірська, будинок 16, кв. 57

Реквізити конкретного Виконавця будуть зазначені у квитанції, рахунку (квитанції) платіжної системи або виставленому рахунку залежно від способу оплати.